کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317856 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا آیفون 6 اس شما شامل طرح تعویض باتری اپل می شود؟

اپل ابزاری در صفحه آیفون 6 اس قرار داده است که به کاربران کمک می‌کند از امکان برخورداری گوشی آن‌ها از طرح تعویض باتری آگاه شوند.

آیا آیفون 6 اس شما شامل طرح تعویض باتری اپل می شود؟

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛تقریبا دو هفته از طرح تعویض باتری‌های معیوب آیفون 6 اس می‌گذرد. حال این کمپانی ابزاری معرفی کرده است که به کاربران آیفون 6 اس کمک می‌کند متوجه شوند آیا گوشی آن‌ها دارای باتری معیوب است یا خیر.

این ابزار به صفحه برنامه آیفون 6 اس اضافه می‌شود و شامل یک گزینه برای واردکردن شماره سریال گوشی است که به کاربران نشان می‌دهد آیا تلفن هوشمند آن‌ها اجازه تعویض باتری رایگان دارد یا خارج از بازه زمانی مد نظر تولید شده است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید از این موضوع مطلع هستید که تعدادی از گوشی‌های آیفون 6 اس تولیدشده در بازه زمانی بین سپتامبر تا اکتبر سال ۲۰۱۵، دارای باتری معیوب هستند که باعث می‌شود دستگاه خاموش شود.

همین امر باعث شده است اپل برنامه‌ای ترتیب دهد که طبق آن به‌صورت رایگان باتری گوشی‌های ساخته‌شده در این بازه زمانی تعویض شود. گفته شده است تلفن هوشمند باید سالم و در حال کار باشد تا به‌صورت رایگان باتری آن‌ تعویض شود.

دارندگان آیفون 6 اس که گوشی آن‌ها در شرایط سالم و در بازه زمانی مد نظر تولید شده باشد، می‌توانند به مراکز خدمات پس از فروش بروند تا باتری تلفن هوشمند آن‌ها به‌صورت رایگان تعویض شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34720 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/13 تعداد مشاهده: 1936
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر